Shop Mobile More Submit  Join Login
×


More from DeviantArt



Details

Submitted on
June 5, 2013
Image Size
1.2 MB
Resolution
2436×1551
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
40,695
Favourites
2,185 (who?)
Comments
98
×
Mias and Sellekie by StressedJenny Mias and Sellekie by StressedJenny
Another oldie sketch a doodle requested a while back, Mias and Elle as Selkies :meow:

Mias is going to loose that nose by the looks of it.
Add a Comment:
 
:iconhank88999:
Hank88999 Featured By Owner Oct 13, 2013
Ooh someone found his rape face
Reply
:iconbbb35:
bbb35 Featured By Owner Sep 4, 2013
So funny :D
Reply
:iconestoshia3789:
estoshia3789 Featured By Owner Jun 20, 2013  Hobbyist Traditional Artist
sweet!
Reply
:icontxanchika:
txanchika Featured By Owner Jun 17, 2013  Student Writer
Oh my goodness. I love this soooo much!!! =]
Reply
:iconabby7horizon:
Abby7horizon Featured By Owner Feb 23, 2014  Hobbyist Writer
Love it! (From another 'txanchika'! ;)
Reply
:iconbbb35:
bbb35 Featured By Owner Jun 14, 2013
Love those Selkies :D
Reply
:iconyarikun:
yarikun Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist Traditional Artist
He's pretty big , don't you think? ._.
but that doesn't diminish the greatness :'3
Reply
:iconludmila333:
ludmila333 Featured By Owner Sep 2, 2013  Student Photographer
pinniped males in general are much bigger than females ^_^
Reply
:iconenkaharal:
Enkaharal Featured By Owner Jun 12, 2013  Hobbyist Writer
Yay more Selkies ^_^
Reply
:iconesalmo:
Esalmo Featured By Owner Jun 12, 2013  Hobbyist General Artist
selkies!
Reply
:iconsweetnsour333:
SweetnSour333 Featured By Owner Jun 11, 2013  Student Photographer
HAHA! DO IT! BITE IT! Teach him a lesson!
Reply
:iconohallford:
ohallford Featured By Owner Jun 9, 2013
Lusty, isn't he?
Reply
:iconrabbitmint:
RabbitMint Featured By Owner Jun 9, 2013  Hobbyist Artist
I love your art style, this is adorable. X3
I ship them so much~ /)o3o/)
Reply
:iconrosequory:
RoseQuory Featured By Owner Jun 7, 2013  Hobbyist Interface Designer
Aw... Elle looks so helpless...and mias looks like..... :omg: .... :jackdirt:
Reply
:iconparchisi2004:
Parchisi2004 Featured By Owner Jun 7, 2013
I love this drawing. That smile Mias is sporting gives me goosebumps. :D
Reply
:iconwhitewolffie:
WhiteWolffie Featured By Owner Jun 7, 2013
And he SHOULD lose his nose. And then think about what he's done. lol
Reply
:iconcentaurus09:
Centaurus09 Featured By Owner Jun 7, 2013
Clearly this arrangement doesn't have Elle's seal of approval.
Reply
:iconstressedjenny:
StressedJenny Featured By Owner Jun 7, 2013  Professional Filmographer
I... I think you just won the Internet.
Reply
:icondarkdinzers:
DarkDinzers Featured By Owner Jun 11, 2013
I thought the same thing when I read that comment. Internet=won by: Centaurus 09.
Reply
:iconcentaurus09:
Centaurus09 Featured By Owner Jun 11, 2013
'Twas just all in pun.

(where do I cash in?)
Reply
:icondarkdinzers:
DarkDinzers Featured By Owner Jun 15, 2013
Hahaha!
Reply
:iconwayfareangel:
WayfareAngel Featured By Owner Jun 7, 2013
oooooo, CUTE!
Reply
:iconsloth-wolf:
Sloth-Wolf Featured By Owner Jun 6, 2013  Student Traditional Artist
Sloth: Omg that's sooo perfect! >U<
Reply
:iconeagleeyesmcjohnson:
EagleEyesMcJohnson Featured By Owner Jun 6, 2013  Hobbyist General Artist
I live for your selkies.
Reply
:iconkeavah:
keavah Featured By Owner Jun 6, 2013  Hobbyist Artist
My mom just looked over my shoulder and saw this, and now she's quoting The Secret of Roan Inish at the top of her lungs......and my sister, Fiona, is groaning. Yay public embarrassment! (Because we're in a cafe ಠωಠ)
Reply
:iconwave9:
wave9 Featured By Owner Jun 6, 2013  Hobbyist Digital Artist
talk about getting on top of things lol:3
Reply
:iconstarwarsmaniac:
StarWarsmaniac Featured By Owner Jun 6, 2013
Cute
Reply
Flagged as Spam
:iconmoonangel999:
moonangel999 Featured By Owner Jun 6, 2013  Student Traditional Artist
No thanks, not interested a free virus...
Reply
:iconlinecra:
lineCra Featured By Owner Jun 6, 2013  Professional Artist
Selkie Elle is not impressed.
Reply
:iconwanderer619:
Wanderer619 Featured By Owner Jun 6, 2013
So Cute!
Reply
:iconion-simon:
Ion-Simon Featured By Owner Jun 6, 2013  Student Traditional Artist
I think you have already loaded this... but what ever this picture is so cute! :meow:
Reply
:iconkorimasho:
KoriMasho Featured By Owner Jun 6, 2013  Hobbyist General Artist
She totally does not look amused. LOL
Reply
:iconndrn:
NdrN Featured By Owner Jun 6, 2013
Nice!
Reply
:iconnamitheassassin:
NamiTheAssassin Featured By Owner Jun 6, 2013  Student Traditional Artist
I absolutely love this <3 Hahaha, just both of their expressions XD haha!
Reply
:icondeviantlilgirl:
DeviantLilGirl Featured By Owner Jun 6, 2013
I love how he just dips her, and shes just like, no... no bro, its not happening... not right now.
Reply
:iconyellowsmoke321:
yellowsmoke321 Featured By Owner Jun 6, 2013  Hobbyist Traditional Artist
romantic
Reply
:iconskyasimaru:
SkyAsimaru Featured By Owner Jun 6, 2013  Hobbyist Filmographer
The expressions just Kill me! lol!
Reply
:iconileah:
Ileah Featured By Owner Jun 6, 2013
That's really cute. I really like their spots and the shape of their hands. Also your ability to capture expressions is amazing.
Reply
:iconmarybugs:
Marybugs Featured By Owner Jun 5, 2013  Hobbyist
I like Elles expression
Reply
:iconairship-seamstress:
Airship-Seamstress Featured By Owner Jun 5, 2013  Hobbyist Traditional Artist
must not squee must not squee too late *Squuuuuueeee*
Reply
:iconbelloblossom:
belloblossom Featured By Owner Jun 5, 2013
I love it! You're selkies are always so fantastic, and I'm totally on board with the MiasXElle ship, so this is literally one of the best things. :D
Reply
:iconspotted-cat:
spotted-cat Featured By Owner Jun 5, 2013  Hobbyist Photographer
aww.
Reply
:iconicipall:
Icipall Featured By Owner Jun 5, 2013
Awwwwww, so adorable.
Reply
:iconasunnyspirit:
asunnyspirit Featured By Owner Jun 5, 2013  Professional Digital Artist
lol, its so cute!
Reply
:iconxxnerd101xx:
xXnerd101Xx Featured By Owner Jun 5, 2013  Hobbyist Traditional Artist
i like their pose :D o3o despite the fact that elle is about to kill Mias
Reply
:iconenjoydamoment:
enjoydamoment Featured By Owner Jun 5, 2013
I've missed these two, no matter what species they are
Reply
Add a Comment: